آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

پسر از پدرش میپرسد: “پدر، با من ماراتن را میدوی؟” و پدر با وجود اینکه عارضه قلبی دارد موافقت میکند. آنها با هم ماراتن را میدوند. پدر همیشه به درخواستهای پسرش جواب مثبت میدهد. یک روز پسر از پدرش میپرسد: “پدر با من در مسابقه مرد آهنین شرکت میکنی؟” و پدر باز هم جواب مثبت میدهد. مسابقه مرد آهنین سخت ترین مسابقه ورزشی است. این مسابقه شامل ۳/۸۶ کیلومتر شنا در اقیانوس، ۱۸۰ کیلومتر دوچرخه سواری، و ۴۲ کیلومتر دویدن (معادل یک دو ماراتن) است. پدر و پسر با هم در این مسابقه بزرگ شرکت کردند. این پسر معلول است. پدرش او را در قایق میگذارد و ۳/۸۶ کیلومتر شنا میکند و قایق را بدنبالش میکشد، پسرش را سوار دوچرخه دو نفره میکند و ۱۸۰ کیلومتر رکاب میزند و بعد از همه اینها صندلی چرخدار که پسرش روی آن نشسته است را ۴۲ کیلومتر هل میدهد و میدود. همه اینها برای اینکه پسرش لبخندی بزند، همه اینها برای عشق.

اگر برای دانلود کلیپ زیر از مرورگر(Browser) فایر فوکس(Firefox) استفاده می کنید باید روی لینک زیر کلیک راست کرده و گزینه (Save link as)  را انتخاب کنید و اگر از مرورگر(Browser) اینترنت اکسپلورر(Internet Explorer) استفاده می کنید باید روی لینک زیر کلیک راست کرده و گزینه (Save Target as) را انتخاب کنید.

 

پس از دانلود برای نمایش این کلیپ می توانید از نرم افزار VLC Player استفاده کنید.

 

 


[ 1 / 6 / 1391برچسب:کلیپ ها, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب